„Prędkość w mieście to obciach” – kolejna akcja, kolejny trend, kolejny modny styl na bycie cool na ulicach miasta…

W ramach kampanii Liberty DirectPrędkość w mieście to obciach”, portal MillionYou.com zorganizował crowdsourcingowy konkurs. Konkurs nie był łatwy i wymagał wiele inwencji twórczej. Zadaniem było nakręcenie filmiku nawiązującego do problemu zbyt szybkiej jazdy w mieście i przedstawienie takiego zachowania kierowców, jako obciachowego. Zwycięskich 10 najlepszych filmów wstawiam na bloga, bowiem warto się z nimi zapoznać na tyle by wyciągnąć odpowiednie wnioski

I miejsce
Filmik, który wygrał jest naprawdę tak śmieszny jak i mocny, dający naprawdę do myślenia. Nie dość, że na filmie kierowca to świnia to jeszcze jedzie burakiem, no strzał w dziesiątkę normalnie.


II miejsce
Koty jak motyw przewodni. Osobiście nie przepadam za kotami (wolałbym pieski), ale te dwa przypadną chyba każdemu z Was do gustu.

III miejsce
Są dziewczyny, fajna muza i super cabrio fura, czyli lans na całego.

A teraz pozostałe filmiki, które otrzymały wyróżnienia. Oczywiście są na tyle dobre, że warto je obejrzeć.... do samego końca.
Filmik chyba najbardziej amatorski, tak przynajmniej mi się wydaje, ale wg mnie najlepiej oddaje obraz typowego ,,Świeżaka”, który dopiero co odebrał plastik z nadrukiem KAT.B i rusza na podbój wszystkich ulic w mieście.

Ach ta szminka…

Stanley i John, czyli o dwóch takich super kierowcach, od których obciach czuć na kilometr, jednak od każdego na swój sposób.

Kino, sklep, ale auto? To to co innego? Powiedzcie tylko dlaczego auto zapewnia taką anonimowość skoro na każdym są, a przynajmniej powinny być tablice rejestracyjne…

Mało w tym filmie o samochodach, ale mimo to jak najbardziej wszystko trafne. Spiesz się powoli.

Bo pasy przed szkołą to nie miejsce na popisy.

Ostatni filmik, jednak jak każdy jeden powyżej wart obejrzenia.


Tak naprawdę wszystkie filmiki są świetne. Świetne, bo wszystko czym tylko możemy promować bezpieczną i kulturalną jazdę jest świetne i godne poparcia. Konkurs na tyle fajny, że aż szkoda że to jedyny tego typu o którym słyszałem. Tematyka filmików idealnie wkomponowuje się w bloga, który przecież  kulturę i bezpieczeństwo promuje nie od dziś. Osobiście cieszy mnie bardzo, że jazda zgodna z przepisami, bezpieczna i kulturalna jest promowana przez coraz więcej firm na coraz większą skalę. Być może dzięki tym kilku filmikom znowu będzie choć ciut bezpieczniej na wszystkich drogach, nie tylko tych ,,miastowych”.

AM
Strefa Kulturalnej Jazdy

Komentarze

  1. faktycznie ta świnia z burakiem to super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie wiedziałem o tym konkursie bbuuu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie czy to cokolwiek pomoże... Wspaniały blog, dodaję go do swojego bloga-katalogu najlepszych polskich blogów o motoryzacji - http://najlepsze-samochodowe-blogi.blogspot.com/. Pozdrawiam, Marek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że każdy filmik z kampanii jest inny na swój sposób, zatem jest szansa że chociaż jeden trafi do głowy potencjalnego nieodpowiedzialnego kierowcy. Wiem, że kampanie są potrzebne, bo jeśli nawet promil kierowców pomyśli zanim naciśnie gaz to bezie już to sukces.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najlepiej Suszi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo tu ważne jest aby edukować wszystkich i kierowców ale także współpasażerów, bo to oni moga "hamować" swoim kierowców, wystarczy opieprz że za szybko jeżdżą. Podsumowując to bardzo dobry pomysł na kampanię zorganizowało Liberty, ciekawe czy będą kolejne, bo edukacji nigdy dosć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak by kazdy jechal prawym to by nie trzeba bylo robic slalomu, po drugie co zlego w omijaniu pojazdow ktore nie koniecznie jada tyle ile wolno na danym odcinku?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz